vineri, 18 aprilie 2008

„LET’S FUCK UP OUR LITTLE FRIEND, GOOGLE!“

Google, la fel ca multe firme de la noi, incearca tot posibilul sa-si bata joc de toata lumea. In lupta pentru a mai strange cate un miliard-doua de dolari, din cauza ca toti aia de sunt la conducere sunt saraci, nu-si permit inca un Ferrari sa nu stiu ce rahat de palat prin Scotia care costa sute de milioane, strang din buci atunci cand vine vorba sa-si plateasca datoriile.
Cand spun „datorii“, ma refer in special la bloggeri, cei care, pe langa trafic si publicarea unor idei fara o cenzura demna de Evul Mediu, incearca sa faca si ceva bani din reclama.
Astfel, smecherii de la Google iti vor „da“ reclama tie, bloggerule, dar ti-o vor plati cu un pret de rahat (cativa centi!) pe fiecare „click“! De ce pe fiecare click?! „Pentru ca noi, astia, de la «gigantul» Google, suntem smecheri, de aia!“ (Sa dea dracu’ sa-mi stergeti bloggul! Mother fuckers!!!)
Nu inteleg! Daca intr-o revista, pe un panou in oras, la teve’ apare o reclama, nu se duce nimeni sa dea „click“ pe ea! Alea sunt platite pentru ca apar si sunt evaluate in functie de… „trafic“! In functie de cati oameni vad reclama respectiva! Pentru ca o… VAD! E de ajuns! Nu trebuie sa vina nimeni sa dea „click“ pe ea! Se intituleaza „coverage“!
„Oh, un panou cu chipsuri! Am sa incerc mai intai sa-l ating, poate imi arata si un sos, o maioneza, un suc, ceva…! Uh, nu se mai vede nimic! M-am catarat ca prostu’ pana aici, crezand ca pot da un click si o sa-mi apara altceva pe panou, o harta pana la chipsuri!“
Stupid fucks!
Ei fac miliarde de dolari pe reclama pe care o „distribuie“, dar bloggeru’ care are trafic de mii de vizitatori pe zi primeste un cent la fiecare click pe „advertising“! „Uau, o sa ma imbogatesc repede cu ajutoru’ Google! Imi mai trebuie cateva miliarde de click-uri si… fac 50 de dolari!“ Nice!
Asadar, eu spun ca noi, astia de avem un blog, sa refuzam oferta de rahat a celor de la Google care sunt imbracati in Armani si conduc un Maserati! „LET’S FUCK UP GOOGLE!“

2 comentarii:

Ieseanul suparat spunea...

Se spune ca acceptarea de adsense in pagina de blog te ajuta la indexare. Ca in rest, sa castigi bani cu blogul?... Mai bine te apuci sa practici o meserie.

T spunea...

Aud povesti cum ca unii bloggeri cistiga 200 E pe luna din adsense. Eu nu cred ca un bloger cu 300 de vizitatori pe zi poate sa scoata atit. Ma dor ochii de la citit alb pe negru pe blogul tau.