duminică, 13 aprilie 2008

Campanii publicitare de cacao

In ultimii doi ani, marile si micile companii care activeaza in Romania si-au cam batut joc de clienti cand a venit vorba despre campanii publicitare, de promovare a unor produse sau asa-zisele "concursuri".
Va veti intreba de ce fac aceasta afirmatie! Intamplarea face ca sunt fumator, ca multi altii din tara asta. De obicei fumez produsele gigantului international British American Tobacco. Pe langa faptul ca "gigantul" face o caruta de bani pe spinarea clientilor, vanzandu-le un drog, practic, mai mult decat nociv, reprezentantii sai din Romania duc niste campanii de promovare de toata pomina, iar nimeni nu se sesizeaza din acest punct de vedere.
Ce fac, de fapt, "smecherii", directorasii care lucreaza in "marketing" si "advertising" la marile companii?! Pun niste rahaturi de biletele in fiecare pachet de tigari, fiecare cu un cod, iar tu, consumatorul, trebuie sa intri pe net, sa dai sms-uri, sa faci pe dracu-n patru ca sa iti apara pe monitor mesajul: "Tam-taram!" Iti zici: "Bun, daca incepe cu «tam-taram!», totu-i bine, am castigat ceva!" Pe naiba! "Nu ati castigat aparatul foto, dar veti participa la extragerea pentru un Peugeot!" Foarte fain! Astfel, "smecherasii" nu fac altceva decat sa-ti dea o veste proasta intr-un mod... placut: "Bai, Vasile, ce fericire pe tine! Ti-au murit toate vacile, nu te bucuri?!"
Handicapati platiti pe salarii imense care cred ca toata lumea e a lor! Si British American Tobacco nu e singura firma care procedeaza asa... Oricum, eu n-am auzit pe nimeni pana acum sa castige ceva la acest gen de promotii...
In orice caz, va sfatuiesc sa nu mai cumparati niciun fel de produs de la British American Tobacco, daca se poate, pentru ca nu merita! Habar n-au ce inseamna respectul fata de clienti! Voi reveni in zilele urmatoare cu alte campanii de rahat ale unor "giganti"!

Niciun comentariu: